Awarie zdarzają się nawet najlepszym. Jednak prawdziwa klasa polega na jej sprawnym usunięciu. Wiemy, że w setkach polskich piekarń kluczową rolę odgrywają nasze maszyny. Dlatego robimy wszystko, aby zapewnić niezawodność ich działania. Prowadzimy zarówno serwis gwarancyjny, jak i pogwarancyjny wszystkich wyprodukowanych przez nas urządzeń i maszyn piekarniczych.
Posiadamy stały 100% dostęp do części zamiennych produkowanych przez nas maszyn oraz ok. 70% dostępność pozostałych miesiarek takich jak: XUN, Kemper, DK, Diosna.
Wszystkie produkowane przez nas urządzenia są objęte 12 miesięczną gwarancją, z możliwością przedłużenia do 24 miesięcy w przypadku dokonania odpłatnego przeglądu okresowego.
Prosimy jak najszybciej poinformować nas telefonicznie o awarii, dzwoniąc na numer 32 234 24 47 lub 32 335 61 27, albo wysyłając fax na numer 32 461 00 30, można również skorzystać z poczty elektronicznej: serwis@masz.gliwice.pl. Pamiętaj, aby w możliwie precyzyjny sposób opisać objawy awarii i określić dokładnie rodzaj maszyny (numer i typ maszyny z tabliczki znamionowej). Awarie będą usuwane w najszybszym z możliwych terminów, po konsultacji z głównym serwisantem (Andrzej Urbaniak) i szefem serwisu i produkcji (Marcin Zdziebko). Zachęcamy do bezpośredniego kontaktu z tymi osobami. Telefoniczne numery kontaktowe podane są poniżej.
Uwaga. Przy zgłoszeniu awarii należy podać numer telefonu kontaktowego, aby w jak najkrótszym czasie podjąć niezbędne czynności serwisowe.
Ździebko Marcin
+48 502-609-561
Urbaniak Andrzej
+48 508 175 786
+48 781-520-296
+48 32 234-24-47
+48 502-609-561
Nadolski Tomasz
+48 507-039-927